De fanfare neemt afscheid van hun dirigent

21-11-2022

Op zaterdag 26 november a.s. vindt het afscheidsconcert van onze dirigent Frank Steeghs plaats.  De fanfarezaal in combinatie met de zaal van het MFC ‘de Pejjerhaof’ zorgt voor de nodige gezelligheid en een goede akoestiek. Het concert begint om 19:30 en u bent allen van harte welkom om onze dirigent en tevens een aantal inwoners van Pey in het zonnetje te zetten.

Frank Steeghs

Fotograaf:Karin de Jonge

Het jeugdorkest opent deze avond met een leuk programma. Frank Steeghs zal na het concert van de jeugd het stokje overnemen en zijn deel van het programma aan u presenteren. Frank heeft twee muziekwerken uitgekozen die hij graag nog eens zou willen uitvoeren met onze fanfare. Deze twee muziekwerken kun je typeren als  typische fanfaremuziek met mooie klanken. Na deze twee werken nemen wij even de tijd om Frank in het zonnetje te zetten. Hierna vervolgen we het concert met wat meer feestelijke muziek. Ook zal het jeugdorkest aansluiten bij “de grote fanfare” om gezamenlijk nog twee muziekwerken te spelen. We sluiten deze avond af door een aantal inwoners uit de Pejjer gemeenschap in het zonnetje te zetten. U bent van harte welkom op 26 november om 19:30 om te genieten van een gezellige muzikale avond in Pey.