Top 2000

30-11-2023

Fanfare St. Joseph Peij, Anges es AngesTop 2000 concert .

Het is inmiddels 5 jaar geleden dat het laatste Top 2000 concert werd gehouden. De bezoekers van dat laatste concert in 2018 hebben destijds genoten van een wervelende 2 uur durende show waarin muziek, dans en zang voor een fantastische sfeer zorgden. De sfeer en het enthousiasme van toen, daar kunt u nu anno 2023, na de uitgestelde edities van 2020 en 2022 weer van meegenieten.

Het Euro Detach Theater is bij uitstek de geschikte locatie waar ruim 400 bezoekers een plek kunnen vinden. In de sfeer van het Top2000 café worden de bezoekers getrakteerd op een groot aantal muzieknummers uit de TOP 2000. Bekende nummers als: One Step Beyond, The Pianoman, The Sound of Silence, Radar Love, Alles is Liefde, Nao ‘t Zuuje en nog 22 andere werken staan op 9 december op het programma.

Fanfare St. Joseph weet zich bij de inrichting van het Top2000 café ondersteund door de vrijwilligers van De Echter Revu. Zij verzorgen het geluid en de belichting.

De 55 leden van fanfare St. Joseph o.l.v. dirigent Guido Swelzen zullen in Big Band formatie de zangers en zangeressen begeleiden. Een totaal andere rol dan de muzikanten in de meer traditionelere fanfaremuziek hebben.

Voor dit TOP 2000 concert wordt de fanfare begeleid door een combo met o.a. Thijs van Thoor (Janse Baggeband) en Roeland Ruijsch (From USA). Naast het instrumentale gedeelte is wat betreft de vocale invulling gekozen voor een mix van regionale doorgewinterde artiesten en talent van eigen bodem.

Stan Peters is een Roermondse zanger en gitarist. Hij produceert eigen werk en treedt in binnen- en buitenland ook solo op als cover-artiest. Robin Schreurs is afkomstig uit Posterholt en heeft zijn sporen verdiend in verschillende coverbands. Zowel Stan als Robin zijn echte podiumdieren en beschikken over een tomeloze energie. Mella Klaessen afkomstig uit Neer en nu woonachtig in België stond op veel podia en won met het liedje Lempke aan het Kerkraadse Sjun Lidjer Konkoer. Ook de performance van Mella is meeslepend. Artiesten van eigenbodem zijn: Kim Wilms, zij is lid van fanfare St. Joseph, naast het spelen op de saxofoon sopraan heeft Kim al vaker laten horen dat ze beschikt over een prima zangstem. Zij zal o.a. te horen zijn in Clocks van Paerl Jozefzoon

Sanne Tonnaer timmert evenals Kim aan de weg, zo is ze regelmatig te zien bij de Toneelgroep Gelre, speelde ze mee in de musical Heksenwaan, tevens maakt Sanne deel uit van de zanggroep van de Echter revue. Sanne neemt o.a. Non, je ne regrette rien voor haar rekening.

Na het concert start de after party die verzorgd wordt door Zaelke Power

Tot ziens op zaterdag 9 december om 20:00 uur Eurodetach Theater, Edisonweg 12, Echt.